än sålänge så....

Snart börjar kalle anka, så det får bli en liten snabbis här nu då! :)
Vaknade av att sanna och elin väckte mig för att vi skulle gå ner och öppna lite julklappar.
Tre stycken väntade på mig under granen. I dom låg en lite kortare svart klänning med massa paljetter och ser ut såhär :


Och ett par lacktights :)


Sen så fick jag en film av min bror som heter MIRRORS. Får se om den är bra! :)
Jag fick också 2 halsband. Ett var av mina systrar som ser ut såhär.

Detta fick jag av Elin (:

Lite sött sådär ^^
och ett lite coolare som jag fick av sanna :)

Det är de jag har fått änsålänge. Mer kommer ju ikväll =D
Igår fick jag också två stycken av olika personer.
Av daniel så fick jag en sjukt fin ring som jag nog kommer bära på ett tag!

Tack så mycket sötnos :)
Sen fick jag också ett gosedjur från philip. Haha, en söt liten apa. Men den har jag inte tagit någon bild på.
Kanske kommer senare ikväll när jag har tagit kort på alla de andra julklapparna som jag får ikväll.

Haha, min morbror Tommy som är här kom nyss in med en julklapp till mig också, och gissa va det va? Jo, en simple plan skiva :D tack!
Men nu har kalle anka redan börjat, så nu får jag sluta blogga!

Vi hörs senare ikväll!
kyss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0