Då va alla klappar öppna!

Yepp, det stämmer mycket bra. (=
Ska säga allt jag fick, blir inga bilder idag tyvärr! Men jag lovar er att dom kommer imorgon! :)
1. Sweet kofta + en sweet nyckelring.
2. spets trosor + bhar.
3. Två stickade mysiga svarta lite tjockare tröjor.
4. Två skivor, Simple plan och Pinks skiva.
5. De tre twilight böckerna.
6. tomtar.
7. Två fina svarta mössor, en svart halsduk + ett par fingervantar och ett par tummvantar.
8. tomtepyssel.
9. Christina Aguilera parfymen.
10. Hårspray.
11. typ 10 olika skräckfilmer.
12. Två par byxor.
13. Öronhängen.
14. Nitarmband.
15. Raggsockar.
16. En ganska lång tjockare kofta, Grå med svarta ränder.
17. En grå tunnare kofta.
18. En adressbok, haha!
19. Ett headset.
20. Högtalare till datorn.
21. Sminkväska.
22. Smink och andra saker som innehåller då: Mascara, ögonfransböjare, puder, minispegel, kajal, eyeliner, eyeshadower, Två olika puderborstar, en grej som särar på ögonfransarna.
23. Det som jag fick i förra inlägget också!

Jag tror det var allt. Bilder kommer som sagt imorgon, då får ni se hur allt ser ut också, vilket är lite roligare (=
Här får ni också en Julbild på mig. ^^


Vi hörs alla söta!
Julkyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0