Detta lär bli det längsta inlägget någonsin!

haha, yeppyepp, de stämmer! :)
Ska nämligen berätta och visa lite vad som har hänt igår (Måndags) och idag (Tisdag)!


Här kommer bilder ifrån Måndags.
Alla bilder är oredigerade också!





Haha, Amanda och Linn hittade en död anka som låg i en kartonglåda!

Ingen mysig bild....
Sen gick vi hem till Petter. Måste erkänna att vi hittade inte så bra, men sedan kom Petter och mötte oss. När vi väl hade kommit in så satte vi igång och trumma, sjunga, dampa och massa!


Haha, bara vi fattar bilden! eller.. ? ;)



HAHA, jag och amanda satt och g33ka pokemon låten såklart!

och ja... Ibland kanske jag tog i lite väl mycket (a) haha!


Sen låg Elin och Petter i sängen och mös ^^ Eller försökte iaf! tihi, dumma jag! :D


Hur gulliga som helst ju!!

Sen va de med på lite kuliga bilder också! :D



Och nu en bild som jag skulle ta på Linn, men fick tydligen med ett ''SPÖÖÖÖÖKE'' på ;)

haha, den bilden fick avsluta Måndags kvällen/dagen!

Här kommer några bilder från idag också såklart!

Julkonserten.




Sen vare en lärare som sjöng någon låt som jag inte kommer ihåg faktiskt ^^

Haha, sen så skulle tydligen alla lärare sjunga rudolf med röda mulen!

Ja, och här har vi honom! :)


Efter julkonserten så va de juldans runt granen! :D

Och de som spelade låtarna va....

de här ! :D
Yepp. Sen när det var över så vare fika. Fick julgodis och saft, gott!
Sen fick man sina betyg också. Fick faktiskt 10 G och 2 VG. stolt!

jaja, innan det så tog jag lite bilder på de bästa!



Börjar från vänster!
Philip, Anton, Jad, Kalle, Maxen, David, Tommie och Erik!

Philip and meee!

Gilla bilden!

Elin och philip!
Juste, GRATTIS TILL PHILIP SOM FYLLER 14 IDAG. :)

Sen vare å dra sig hemåt. När vi kom hem så satte vi igång och laga riktigt god mat, Jag, elin och linn!




Gott som fan va det, de kan jag ju säga! :)

Sen tog vi lite andra bilder också. Men de orkar jag ärligt talat inte lägga upp.
Haha, dessa bilderna får nog räcka nu! x3


Kyssar! / Maddis!



Kommentarer
Postat av: Linn

haha, bilden på mej och stolen då..

för er som inte fattar kommer här en liten sammanfattning...

JAG RAMLADE!

2009-12-23 @ 00:45:02
URL: http://liynn.blogg.se/
Postat av: Svar till linn:

HAHAHA! :D

2009-12-23 @ 00:49:38
Postat av: Anonym

ta bort den annars slår jag dig :)

du vet veeem jag e :W

2009-12-24 @ 00:45:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0