hej städa !

Haha, ni skulle bara se hur stökigt det är här i mitt rum just nu!
kläder ligger hullerombuller, disk på bordet, obäddad säng, massa pennor och papper som ligger lite här och där, och massa andra saker xd
Måste faktiskt städa. Men inte nu, det orkar jag inte! Så det får bli ikväll =D
Haha, idag gick brandlarmet. Sjukt kul faktiskt, haha. Evedamp vare här också!
Har precis skrivit klart en läslogg som ska lämnas in imorgon. Skönt att det är gjort iallafall.
Juste! Fick reda på lite betyg idag och så åt vi julbord, gott :)
Men över till betygen. Har inte fått reda på alla än, men jag har iallafall G i ämnena: SO,NO, Svenska, engelska, teknik och VG i spanska. Haha, själv tycker jag att jag pratar och slarvar på spanska lektionerna, men där ser man. :)
Vet inte vad som kommer hända sedan, får se.
Sålänge får ni ha det bra!
pussar / Maddi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0