så är det

Jag har kommit på att alla har vi våra problem här i livet. Det fick jag speciellt reda på ikväll.
Alla har som sagt sina egna problem. Självklart stöttar man så gott det går. Ibland är det svårt och vet inte alls vad man ska säga. Men ibland kan man också komma med de härligaste svar och förslag. Vänner har man för att ha kul, älska och stötta varandra i de mest svåraste stunderna. Det är tyvärr inte alla som har sådana vänner heller. Det behöver inte heller vara ens tjejkompis. Det går lika bra att prata ut med killar också. Jag menar, varför skulle livet vara värt att leva om man inte hade sina underbara vänner och familj? Måste bara tillägga en sak till. Jag har faktiskt de mest underbaraste och bästa vännerna man någonsin kan tänka sig. Alla ställer verkligen upp för alla. Alla är glada. Söta. Fina. Omtänksamma. Roliga. Ja, allt bra som en äkta vän verkligen ska vara. Jag skulle inte kunna leva ett normalt liv om någon av dom försvann, min värld skulla rasat samman och aldrig skulle den kunna byggas upp igen.
Jag älskar er mina små änglar.

Kommentarer
Postat av: Linn

älskar dig!

2009-12-19 @ 09:38:46
URL: http://liynn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0