Man känner det!

Ja, man känner verkligen att vintern är här! Jag vill inte ha vinter, det blir så kallt och jobbigt. Någon mer än jag som saknar sommaren?
Idag hade jag spanska prov. Det var faktist mycket lättare än jag hade trott.
Det blir tyvärr inte att träffa Josefine och Amanda och de andra i helgen, det får bli nästa istället!
Imorgon är det skola igen och sen är det helg, gud vad skönt! =)
Vet inte riktigt vad som kommer hända i helgen, vi får se. Men i morgon kanske jag ska träffa Daniel om jag kan.
Ska nog gå ut och fota lite vinterbilder imorgon också, för det måste ju bli av! Eller hur? (:
Ska dra nu,

pusspuss /M.

Kommentarer
Postat av: mc

Madde, lördag? , vad gör du då? :))<3

2009-12-03 @ 18:57:55
URL: http://mc.musicblogg.se
Postat av: Svar till mc:

jag vet inte, jag smsar! =D<3

2009-12-03 @ 19:11:06
Postat av: mc

:D

Hitta på ngt kanske? <3

2009-12-03 @ 22:30:02
URL: http://mc.musicblogg.se
Postat av: svar till mc:

tänkte det ;)<3

2009-12-04 @ 15:38:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0