MorgonBlogg

Tihi, Hinner småblogga lite nu på morgonen. Ska snart till läkaren för att kolla min rygg och hörsel. Som vissa kanske märkt så hör jag inte så bra, och min rygg är ju inte direkt den bästa heller.
Så idag har jag faktiskt fått lite sovmorgon iallafall. (:
Sitter och lyssnar på mio andersson och ni som inte vet vem det är så sök gärna på youtube och kolla. Han är faktiskt ganska bra ^^
Igår färgade/blekte jag mitt hår också, och gissa vad? Nu kan man ju nästan kalla mig MaddeMorot eller något, för det är ju knappt blondt om man säger så. Det är nämligen oranget (stavningen), och det ska jag och mamma fixa idag så efter skolan får jag sticka snabbt till Kvantum och köpa ny färg så att det blir så som jag vill ha det istället, vilket är mycket bra! =)
Idag blir det SO prov också, tjohejsan så dåligt det kommer gå! haha, ska jag vara ärlig så är det faktiskt ett omprov jag ska göra, och jag hann bara plugga nästan hela dagen igår eftersom jag var upptagen med andra saker samtidigt. Så jag är rädd att jag kommer få ig på detta med! Jaja, livet går vidare.
Nu ska jag nog borsta tänderna och fixa håret och sen dra till läkaren.
Ha det bra sötnosar!

pusspuss /M.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0