pepparkake dags!

Yepp, då var det att baka när man kom hem :)
Tihi, jag är såå himla grym på att baka asså!
Man börjar ju såklart med formerna.

Hihi, det fick bara bli massa hjärtan för mig ^^

Och sen va de in i ugnen med dom!


Japp, jag är bäst!
Sedan när de var klara i ugnen och hade svalnat till lite så va de på med glasyren.





det fick bli den sista. Haha, vet att det inte är fint på något sätt, men man ska ju ändå äta den? :)
Jaja, skulle egenltigen va med daniel älskling idag, men de går inte att få tag på honom, jag har ju ingen mobil!
Men sånt är livet..
Asså nu är jag så sjukt trött så jag ska lägga mig och sova lite nu. Mina ögon väger verkligen typ 5000 kg eller något, haha!

puuuuuuuuuss /M




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0