plugg, plugg och lite mer plugg

Detta är hur min vecka i skolan ser ut just nu:
- Ett ganska stort So prov imorgon. (Jag kan inte ett skit)
- Spanska prov på torsdag. (Likaså här)
- Engelska skrivandet ska vara inlämnat imon eller på Torsdag. (Jag har inte ens börjat)
- Renskrivning av Deckaren ska vara inlämnad och klar på Fredag. (Jag är fortfarande i mitten på kladden)
- Hela läseboken ska vara läst till på Fredag. (Jag har inte ens börjat läsa den sen sist)


Så just nu känner jag mig ganska stressad, jag har ju en hel del att ta igen med.. *suck*
Ibland önskar man ju att man va sjukt snabb med saker, men tyvärr så är man ju inte det.
Nu ska jag plugga,
pusspuss /M.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0