SNODD MOBIL? :'O

Fanfanfan! Min mobil har antagligen blivit snodd...
hade nämligen tänkt att lägga upp bilder sen jag och amanda, elin och linn sola solarium idag. Men nehepp, så blev det inte med det! 
Och kom ihåg nu då, min mobil är borta + spärrad, så aa, inga sms på länge=(
Kvällen tillbringade jag med massa fantastiska underbara personer, grymt kul tycker jag!
Har blonderat håret idag också, igen.. Va e det nu? femte gången kanske? jaja, nu är det iallafall lite oranget bara och resten blondt. Blir nog massa slingor nästa gång istället + toppning.
Imorgon är det inomhuscup i fotbollen från 09:00-16:00 för laget. Ska inte vara med iofs, får se hur de går för de andra, med de går säkert bra, lycka till tjejer! :)
På morgonen imorgon kommer älsklingen hit också, längtar! ^^ Har saknat honom sjukt mycket! Juste, ska ju ringa och väcka han imorgon, tihi ;d
Nu ska jag faktist fixa mig och sen gå och sova. Är sjukt trött efter kvällen..

Puss på er! / Maddi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0