en aning störande....

En sak som stör mig riktigt mycket är dom som verkligen är emot och hatar homosexuella.
Jag fattar inte felet med att vara det? Förklara det för mig isåfall. För jag fattar det inte, dom är väll herregud lika värda för det? Jag är inte homo, skulle inte tänka mig att vara det heller, men för det så har jag inget emot att det finns andra som är det.
Det är ju helt normalt liksom, man är verkligen inte konstig på något sätt om man är homo, och man är verkligen inte äcklig på något sätt heller.
Måste erkänna att jag tycker vissa homosexuella är rätt söta faktist och modiga som vågar visa vem man är och skiter i alla andras åsikter och kommentarer om det.









Pusspuss /M.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0