Fy på regn!

Usch vad jag hatar när det regnar! Blir så himla kallt och blött och jobbigt. Inget bra med det alls.
Va ute typ nyss med amanda också, och det gick ju inte så bra om man säger så. Har sjukt ont i mina fötter nu efter att ha lånat sannas klackskor. Usch, haha. Men det är ju bara så sjukt snyggt med klackskor måste jag ju säga. Speciellt några som jag hittade på din sko som jag ska visa er nu.

 
Svarta klack med grå/silvriga nitar i mitten.
Så himla snygga, eller hur?
Hittade även ett par andra svarta klackar.

Rätt okej dom med. Bara det att det är en väldigt hög klack, vilket blir mycket jobbigare för mig.
Nu ska jag iallfall gå och duscha en snabbis, är jätteblöt efter regnet!

Pusspuss /M.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0