Ikväll

Ännu en lyckad kväll! Va nämligen med Elin, Amanda, Hanna a och Hanna d och John (som bara va med en liten stund), Fabbe och Daniel. Först va vi på almers och typ gjorde snigelgångar, Eller iallafall jag, Tihi.
Sen drog jag, Elin, Amanda, Daniel och Fabbe till E&A och sen till mig. Här hemma så försökte Daniel lära mig lite matte, och de gick ju bra eftersom att jag typ va lite smartare än honom? ;d Medan Fabbe, Elin och Amanda satt och typ dampa vid datorn x3
Sen körde jag och Daniel Fifa09 som jag ägde sönder honom på, såklart. Medan Elin, Amanda och Fabbe då dampa elr vad dom nu gjorde ;d
Nu ska jag tyvärr sluta blogga och börja läsa i min bok, som innebär: BLÄ!



Pusspuss /M.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0