Kvällen på bästa

Kom nyss hem från Bästa där jag tillbringade kvällen med några fantastiska och roliga personer!
Sjukt kul hade vi och vardagskvällen blev lyckad (=
Sitter här nu och äter glass & lyssnar på musik och väntar på att andra avenyn ska börja.
Sen ska jag nog duscha och... NEJ, jag måse läsa! Inget jag gör frivilligt, verkligen inte, utan det är ett måste, blir man tvingad till det så kan man ju inte göra något åt det heller, usch.
Imorgon ska jag ut och springa med Elin och Amanda tror jag, måste ju följa ''Madditräningen'' x3.
Tänkte lägga upp en bild på en snygg T-shirt som jag hittade på H&M, fast tänk er den i svart istället för gul!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0