mädiis

Har precis duschat, va ute och sprang med elin innan! Duktigt (y)
Igår efter skolan åkte jag och mamma till stan och bytte navelsmycke, blev bara en ljusblå, hitta ingen annan som va snygg :)
efter de så va jag ute med elin, amanda, hanna, hanna, typ någon micke, daniel, fabbe och tommie. Sjukt kul hade vi faktist, eller iallafall jag (=  Sen drog jag, amanda och daniel hem till daniel och kolla på film, myys! <3
Ikväll vet jag inte riktigt vad som händer, får se om någon vill träffa mig elin och amanda kanske? :)
Nästa helg är det josefine och amanda som gäller! Så himla längesen nu, ska också träffa några i min gamla klass, Längtar! :D
Nu ska jag nog fixa mig lite och städa rummet!

Pusspuss /M.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0