Twilight

såg Twilight idag med Kalle, Elin, Amanda och Ted hos Kalle.
Jag har alltid sagt typ ''asså jag fattar inte varför alla tycker den är så bra?''  ''Jag vill inte ens se den''  ''Fan vilket tjöt de ska va om Twilight!''
Men när vi kom till kalle så hade han ju Twilight filmen, så vi satte på den och kollade om de var ngt att se. Och jag måste erkänna att jag grät när jag såg den. Sjukt bra var den faktist! Måste se new moon också, haha (=


Nu ska jag kolla på LOST, den första delen. Asså jag fattar inte varför lärarna och mina föräldrar tvingar mig till att läsa minst tio sidor varje dag och kolla på två filmer i veckan utan svensk text till? Jag vet att det är för att jag ska förbättra mig och så, men det är ju mitt beslut om jag vill eller inte?
Jaja, måste jag så är det ju ett måste -.-

pusspuss /M.

 


Kommentarer
Postat av: amanda

Naaaaaaaaaaaaaaaaaaaaae ;oooooooo

2009-11-23 @ 09:45:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0