Usch på vinter!

Fy, jag gillar inte vintern! Den e bara störande. Det blåser, regnar, det kommer snö och sen slask, och man måste klä på sig typ dubbelt så mycket kläder för att hålla sig varm. Man blir lättare sjuk också! usch...
Det enda bra med vintern är julafton och nyår. Inget annat.
På sommaren däremot så räcker det att ta på sig linne och shorts när man ska ut, man kan sola så man blir brun, bada, dra till stranden med kompisar och ha de mysigt! Låter inte det mycket bättre än vintern? Jo verkligen.
Nog snack om det.
Just nu så regnar&blåser det sjukt mycket ute. Så det blir ingen joggingrunda för mig och elin idag, det får vi ta imorgon istället. Snart ska jag nog plugga, läsa klart det jag ska ha gjort till imorgon så jag slipper göra det ikväll.
Får se vad som händer sen, (:

 

 




pusspuss /M.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0