Dageeeeeeeeen.

Tjululu, idag vare fotbollsturné i idrottshallen. Självklart va jag där och hejade på våra lag, och det va grymt kul att se alla som va med spela! Mycket spännande mot slutet med straffar och shit. Jag tog massa bilder med Hannas kamera, så vi får se när de bilderna kommer upp här på bloggen. Men de gick bra för 8B, de kom till final! :)
Direkt efter fotbollsturnén så va det ner till stan, streetdance you know. Det gick väldigt bra där också eftersom att jag och Elin äntligen har fixat våran dans helt nu, gettans!
Ikväll blir det nog bara att ta det lugnt, ingen fest inte, men skulle nog inte orkar det heller, hihi.
Juste, det är ju första april idag. Har ni lurat någon än? Det har iallafall jag, haha jag är bäst på det! ;)
Nu har jag precis duschat så nu ska jag sluta blogga och gå och fixa mig, vi kanske hörs senare ikväll.
IMORGON ÄR DET LOV, YEYE!
hihi, kyssar /M.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0