har glömt att säga er en sak..

Hehe, det där inlägget som jag skrev igårnatt när jag skulle sova. HAHA jag sov typ redan då, för jag skulle aldrig använda mig av ordet pladask? Liksom denna meningen: ''Asså shit, jag hinner nog inte blogga så mycket mer innan jag pladaskar ner framför datan och typ somar.'' ?
Haha sen skrev jag inte somnar, utan somar? hehe, ett litet misstag som jag gjorde. Så nu har jag iallafall lärt mig att jag inte ska skriva när jag är så trött, för nu när jag läser det så ser det ju hur sjukt ut som helst. Men aja, haha.
Nu ligger jag i min säng, och jag är verkligen INTE lika trött inatt som tur är.
Men jag ville bara säga godnatt till er sötnosar och säga att min kväll blev jätte mysig!
Imorgon blir det nog fest någonstans, är så himla festsugen! Men nu ska jag sova, klockan är ju ändå halv 2.. ^^
Sweet dreams! /M.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0