Hejhaaallåå

Sjukt längesen jag skrev nu, shiiet.
Ah, som ni märker så orkar jag ju då inte blogga lika mycket längre, tyvärr..
Men som sagt, jag bloggar när jag har tid/orkar!
Just nu sitter jag i Elins rum och väntar på att de ska äta klart så att vi kan hitta på något.
Kom nästan nyss hem från stan också, jag gick ifs inte med tjejerna där. För medans de gick på stan så satt jag hos frissan och färgade/blekte/ngt.. Yaya, jag gjorde mitt hår lite blondare iallafall, hehe.
Sista gången nu, sen får solen sköta sitt. Sliter alldeles för mkt på håret!
Nu ska jag dra mig, ha det bra!
Kööööösss.

Kommentarer
Postat av: SNUSKPELLE

UPPDATERA!!!!!!!!!!

UPPDATERA!!!!!!!!!!

UPPDATERA!!!!!!!!!!

UPPDATERA!!!!!!!!!!

UPPDATERA!!!!!!!!!!

UPPDATERA!!!!!!!!!!

UPPDATERA!!!!!!!!!!

UPPDATERA!!!!!!!!!!

UPPDATERA!!!!!!!!!!

UPPDATERA!!!!!!!!!!

UPPDATERA!!!!!!!!!!

UPPDATERA!!!!!!!!!!

gillar du björnbär?

2010-04-26 @ 22:05:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0