måste erkänna en sak..

Jag har aldrig liksom lusten att blogga längre.. Det är hemskt, men så är det. Jag vet inte varför, men jag får försöka blogga så ofta jag kan/orkar. Det har liksom blivit mycket långtråkigare och segare, så jag tror inte det blir lika mycket bloggande nu framöver. Utan det får helt enkelt bli när jag har ork för det!
Men sluta inte läs bloggen för det, för jag älskar när ni läser den, mycket braaa! :)
____________________________________________________________________________________________--
Ikväll så tillbringade jag hela min dag åt först skolan, sen vare stan. Köpte faktiskt min skolavslutningsklänning, mycket söööt! Ah, sen bytte jag läpp-piercing också, sjuke nayz!
Köpte också ett snyggt linne från H&M med ett peacemärke på.
Efter stan så köpte vi godsaker på willys och en engångsgrill, för innan på kvällen så grillade jag och en jävla massa vänner, sjukt mysigt!
Efter det så drog jag hem med Linn, Sebbe och Leo. Satte oss på studsmattan och snacka en massa typ om lite random saker som t.ex. insekter och annat. Sen stack de hem, och jag ligger här nu i min varma sköna säng och ska snart sova.
Är så grymt trött faktiskt, så jag ska dra mig till sängs nu.
Pussnatti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0