Nu drar jag mig till Elin och Amanda.

Jag just nu:


Idag har vart en härlig dag hittils. Käkat tårta, vart ute i det härliga vädret och ätit glass med Elin, Amanda och Linn, och så har vi åkt lite longboard. Juste, jag ska sälja longboarden till Linn, inte den Linn jag va med idag, utan en annan Linn. För jag tror inte jag kommer använda den så mycket ändå..
Yaya, Linn som jag va med idag har ju kommit hem från sin underbara resa!
Shiiiit sicken niggah hon va råå ;)
Hehe, nu längtar jag som fan till sommaren kommer då man kan sola och själv bli en niggaaah!
Maha, nu ska jag dra till Elin och Amanda för att träffa sötnosarna igen.
Änsålänge har jag haft en bra fördelsedag! :)
Kyssar /M.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0