schteeeeeeekarn !



Asså shit, det är ju typ värsta sommarvärmen ute nu ju, det är inget man ska tacka nej till! ;)
Sjukt gett.
Idag har de bara vart en chill dag, började med konfa i kyrkan i morse, ganska segt men vad gör man?
Sen vare hem för att äta, gott. Sen drog jag ut och schteeeekte longboards, glass och den härliga värmen med Elin, Amanda, Linn och Johanna.
Otroligt härligt slut på lovet om man frågar mig! :)
Imorgon blir det att gå upp mycket mycket tidigt, för vad börjar då?
Jo, skolan... *suck* ,
Aja, lovet har iallfall vart grymt lyckat och kul måste jag ju säga, thnx!
Yaya, bloggar mer när jag kommer hem, för just nu sitter jag i Elins rum och väntar på att de ska äta klart så att vi kan hitta på något.
Kyssar /M.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0