sometimes it's nice to be alone.


________________________________________________________________________
Ligger i sängen nu med godis och juice brevid mig, gettans! :)
Stan va det ju innan för några timmar sen ja. Hemskt att se alla ljus, familjemedlemmar och vänner till David som va där. När de satte igång och sjunga så blev man ju tårögd utav all stämning.. Usch vad hemskt!
Vila i frid nu David.
Hehe, efter det så gick vi till Campino där vi tillbringade resten utav kvällen med Oliver, Elias, Erik x2 och Andreas. Kul att få träffa dom, sist va ju på påskafton på stan, haha!
Aja, sen vare hem. När jag kom hem så tog jag de bara lugnt. Låg på studsmattan och lyssna på musik i 40 min ute i det kalla vädret, haha fråga mig inte varför! x)
Ska nog sova nu. Imorgon vet jag inte vad som händer riktigt, har inget bestämt ännu.
Pussnatti /M.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0