Stressigt!


RandomPic..
Har precis duschat, och nu ska jag fixa mig. Snart kommer våra gäster hit för att äta påskmiddag med oss, ska bli kul!
Tidigare idag så har jag tillbringat min dag i stan med Elin, Amanda, Amanda och Johanna.
Vi gick runt lite och kolla och shit. Sen stack Johanna hem, och vi andra stck till Elin och Amandas papi.
Sen efter ett drog Elin, Amanda och Amanda hem till Elin och Amanda, medans jag åkte hem till mig.
Och nu sitter jag här och är väldigt stressad eftersom att våra gäster kommer om en halvtimme om inte mindre.
Jag ska både hinna med att städa rummet och fixa mig och välja kläder som jag ska ha på mig till lite senare ikväll.
Då ska jag, Elin, Amanda, Amanda och Lina tror jag dra till Anton, får se hur det blir där men jag antar att det kommer bli en härlig kväll! :)
Nu måste jag kila, bilder från fotbollsturnérnigen kommer som jag har lovat, bara lite segt med överförningen och sedan ska jag ta lite bilder ikväll också som kommer att komma upp på bloggen imorgon hoppas jag.
Juste, kyrkan blire imorgon också (om jag orkar -.-) hehe.
Nu måste jag verkligen dra,
Ha en det bra, och GLAD påsk på er!
kyssar /M.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0