Trött som ett svin!

Haha, nu somnar jag snart här. Shiiiet, vet inte varför, men helt plötsligt liksom så blev jag hur trött som helst!
Yeye, ny skoldag imorgon, får se vad som händer efter skolan.
Idag va jag iallfall på stan med Elin, Linn, Johanna och Amanda. Åt årets först mjukglass! Helt underbart gott.
Jag köpte mig lite mer saker än glass också.
Jag köpte ett nytt navelsmycke, bild på den kanske kommer upp någon gång i en snar framtid.
En present till mami som fyller idag, lite godis och ........... hmmm.. haha, kommer inte ihåg, men något mer va det iallfall.
Men nu ska jag nanaaa, pussnatti! :)

Kommentarer
Postat av: evelina

Sv; du får ju bli medlem på sånna affliate sidor och lägga upp egna annonser :D

2010-04-12 @ 23:21:53
URL: http://lillie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0