Godmorgon!


En bild som Johanna har ritat av på mig, duktig elelr hur? (:
Sitter och kollar runt lite på youtube, lyssnar på musik och fixar oss. Ska snart till Ida och hämta våra saker som vi lämnade igår när vi skulle ner mot stan. 
Idag blir det i säng tidigt eftersom det är skola imon. HELVETE, höhöööö, det känns som om man har tappat en del av sommarlovet, det har ju gått så himla snabbt!
Aja, det är bara att leva med det. Det har vart en sjukt grym sommar iallafall, och nästa inkommande är hösten/vintern.. uscha!
Nu ska jag dra mig, jag hör av mig lite senare.
CIIAAO:D


Kommentarer
Postat av: Johanna

Hihi, Maddi den bilden är inte klar!!!!!

2010-08-22 @ 21:35:11
URL: http://jonawe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0