Sängen kallar tidigt!

Ska nämligen upp klockan 6 imorgon för att hinna duscha, föna och fixa dreadsen, vilket tar ganska lång tid..
Ska va på tågstationen klockan 9, för drar till Lisse med cheyerna! ;)

Dock så kommer jag inte ta några bilder med systemkameran, vill ju inte att den ska bli snodd/blöt eller ngt sånt, så ni får helt enkelt nöja er med mobilbilder som jag kommer lägga ut antingen på kvällen när jag kommer hem, eller dagen därpå, får se hur trött jag är! :)
Haha, jag ska erkänna en ganska pinsam sak för er som bryr er..
Jag är verkligen ingen storåkare när det gäller lisse eller ngt liknande, haha kan ju berätta de saker jag aldrig har åkt i hela mitt liv.
1. Höjdskräcken
2. Uppskjutet
3. Uppsvinget (kommer aldrig göra det heller!)
4. Spinrock
5. (och den pinsamaste).. Balder, haha! :$


Men ska faktiskt försöka mig in på det omöjliga för mig, att åka de mesta nu när jag drar dit imon.
Får fan bli en ändring på lilla mig när de gäller sånt, hah!
Nej, nu ska jag upp om 5 timmar, så godnatt :)


Kommentarer
Postat av: Amanda

du är inte ensam om att inte vara en storåkare på liseberg ;P

2010-08-12 @ 12:47:15
URL: http://manda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0