Shut up bitch?

Kom hem från Gekås för en stund sen.
Handlade lite och så, kommer bilder på det nyinköpta senare. Köpte inte mycket alls faktiskt, 2 tröjor och en vecam.
TRÄFFADE MORGAN OCKSÅ, hahah så efterbliven han är asså.. Kommer bild på han och mig senare också!
Juste, när jag och 3 till va klara inne på gekås så skulle vi dra till kiosken mitt i mot för att köpa pompa. 
Så när vi går vid utgången så går det 2 kärringar mitt i vägen, så säger en utav dom:
'' asså skitungar nuförtiden, de tror de ska gå i mellan såhär små mellanrum asså!!'' (visar 1 cm mellan fingrarna, samtidigt som hon kollar på mig som om jag va dum i huvet).
Så säger jag typ tyst till henne; '' men håll k*ften ''
Då kollar hon bara på mig med världens tantigaste bitchblick, haha!
Sen när vi står i kön då, så kommer självklart hennes feta fula emo till dotter fram och ska börja.
Hon: '' Asså du ber fan inte min mamma att hålla käften, fattar du? ''
Jag: *skrattar*
Hon: '' asså passa dig jävligt noga! Och lär dig kamma ut håret :s ''
Jag : '' HAHAHHA, ska komma från rätt käft? ''

Sen går hon bara.
Haha, hon hade nämligen de fetaste tovorna jag sett i hela mitt liv, i sitt hår. Man ba wtf? xD
Hahah, lite kul va det ändå faktiskt :)
Över till annat!
Jag är skiiiit trött efter en dag på gekås, min vecam cpar sönder, så är lite irrii på de.
Men annars så funkar det!
Jag ska bara fixa lite här hemma nu, sen drar jag mig mot E&A.
Ha en fortsatt bra dag!
cciiaiaaao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0