Dålig uppdatering!

Shiiiet, har verkligen inte hunnt uppdatera på bloggen under veckan nu som gått. Har haft ganska mycket annat att tänka på och att göra. Men jag lovar att jag ska blogga så fort jag kan nu! :)
I onsdags eftermiddag så åkte vi pulka med hela klassen, bilder ligger uppe på facebook, men hade tänkt att ge er några stycken ändå till er som inte redan har sett dom.
yeah, here we go!















Diggar sista bilden!
Yeah, idag slutade jag mycket tidigt, nämligen klockan 11:40 eftersom vi inte hade någon vikarie för våran andra lärare. Så kan det gå minsan! :)
Hihi, Drog hem till mig med Amanda, chilla lite och sånt. Sen vare att dra till dansen med Elin. Efter det var det hem och där snackade jag lite med Linus, Sanna och Patrik en stund. Sen vare att skriva klart SO uppsats och nu sitter jag här. Lyssnar på musik och tar det lugnt. Ska plugga lite på Engelska glosor som är till imorgon också, sen blire duschen!
Juste, Daniel kommer till skolan imorgon, sen drar vi hem till mig. Sjukt längesen vi träffades nu, ska bli kul att se han igen =)
Ha det bra!
Kyssar /


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0