Gårdagen!

Jag hann aldrig uppdatera ett inlägg igår som jag hade sagt, så jag får berätta och visa lite bilder på den nu idag istället. Jag kom upp till elin och amanda där linn också befann sig, där dampade vi och sen fick jag och Elin för oss att vi skulle bada i snön i bikini. Så sant som det är sagt säger jag bara, vi gjorde det! wohooo, kallt vare, men grymt kul ändå. Bilder och sånt hade jag tänkt att visa er nu, så njut eller nått. :)
När vi dampade och satt inomhus och åt pannkakor med grädde och sylt!














glömde säga att vi lekte lite med idomin salvan också, haha.
Nu kommer bikinibadet!








De fick avsluta gårdagen :)
Nu ska jag och amanda gå och ''möta'' hampus och adam, haha egentligen orkar vi inte så vi stannar nog kvar, haha :D
Men ska dra mig, pussar!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0