Godnatt! I think?

Kom hem från SjukElin och Amanda för en stund sen, mycket mysigt hade vi tycker jag allt. Kollade på tv bara och tog de lugnt i soffan. Elin är sjuk nu, och det är faktiskt pga mig, hihi, men vi får hoppas hon blir bra snart, helst till imorgon (vilket jag tror hon inte kommer bli) men vi får hoppas på det, eftersom linn, amanda och elin skulle sova hos mig då. Men vi får väll se :)
Någon mer än jag som tycker att det är fett gött med lov btw? Tihi, grymt skönt att få slippa skolan ett tag! Yeeah.
Ska dra mig nu, godnatt alla söta bloggläsare!
(Det ser ut som att jag har väldigt kort hår på bilden, men så kort har jag inte)

Crasy pic yao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0