omg, inte kul!

Shit, bara några timmar kvar tills mitt hår ryker ! Eller typ.. men de lär bli grymt kort, ungefär 4 cm kortare eftersom de tydligen är sååååå slitet. Buhu :'( ska samtidigt blondera det mer så att all min missfärgning försvinner, vilket är bra. Men mitt hår kommer ju bli svin kort! Hata, hata, hata! :(
Har iallafall haft en underbar kväll med tjejerna, tack älsklingar =)
Aja, ska sova nu, ville bara infomera er lite om mitt livs största misstag typ. Skriver mer imorgon, då ni kommer få en bild hur det kommer se ut före och efter klippningen och färgningen.
kyssar /maddii =)

Kommentarer
Postat av: My

Jag kommer stötta dig i ditt svåra liv som korthårig blondin^^. hahah, du är för söt maddii :)

2010-02-06 @ 01:03:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0