Sjuk igen, eller?

Har jag dratt på mig en sjuka igen? Eller är det bara tillfälligt? Hoppas att det bara är tillfälligt, jag vill verkligen inte bli sjuk igen. Mådde inge vidare igårkväll när vi va med hampus, kalle, anton och Danis. Fick ta tempen hos Elin och Amanda sen när vi kom hem, och det visade sig att jag hade feber. Tog tempen i morse också, då hade jag också feber. Men sen började jag att må bättre, och då tog jag tempen igen, och då visade det sig att jag inte hade feber längre, gött! Haha.
Elin, Linn och Amanda är i stan nu, jag orkade inte följa med, så jag väntar just nu på att dom ska komma hem så att jag får något att göra, haha.
Ikväll vet jag inte vad som händer, vi får väll se :)
Juste, Har ni sätt hur mycket snö det är som har försvunnit nu eller? De bara rinner små floder när man går på vägarna här nu, så himla skönt att all snö snart försvinner! För liksom säg någon som inte vill ha sommar?!
En sak till, när jag, Elin, Linn och Amanda gick till Hampus g, så hittade vi årets första gräs! Snacka om glad känsla att få se gräs igen eller? hahaha, yeye, ska inte tråka ut mer nu, vi hörs!
Kyssar/

(haha, någon sjukt gammal random pic yao)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0