20 sanningar om mig.

Here we go!

1. Jag har två bästa vänner i min familj och dom är : Pappa och Min syster Sanna.
2. Jag är oftast glad.
3. Jag vill bli mamma tidigt!
4. Jag har fobi för stötar och stekpannor när jag steker saker.
5. Jag har haft alla möjliga färger i mitt hår, som: Blondt, svart, mörkbrunt, kastanjebrunt, mörkt med ljusa slingor, bruntrött, lila, mörkblondt, ljusbrunt och nu oranget! haha:D 
6. jag gämnför mig ibland med andras kroppar.
7. Jag hatar när folk smaskar, jag får typ PMS anfall och slår till personen!
8. jag har ett grymt dåligt självförtroeende!
9. Jag tycker inte om min kroppsbyggnad, jag tycker den är ganska stor för att vara tjej.
10. Ibland kommer jag med värsta klockrena sakerna! ;D
11. Jag har en egen stil.
12. Jag och Amanda har aldrig bråkat riktigt, bara tjaffsat, mkt stolta (y)
13.
Jag har aldrig åkt balder eller uppsvinget för jag hatar när de killar i magen och jag är extremt höjdrädd.
14. jag älskar att dansa streetdance, jag tröttnar aldrig!
15. jag har aldrig åkt taxi eller ambulans.
16. Jag har aldrig åkt skidor eller snowboard.
17. Jag har kört bil i en rondell och klarat de (y)
18. I femman så trodde läkarna att jag hade leukumi.
19. jag är oskuld.
20. Jag kan moonwalka :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0