Dagen ♥

Idag har vart en sjukt rolig dag på stan med Amanda måste jag ju säga. Haha, först fikade vi på ströget, lite damp där. Sen vidare till Mixen för att lämna två filmer som var försenade, hihi ♥. Där satt vi ett tag och tippade på hästar, haha! Sen så skulle vi kolla busstider förstår ni, men då gick det inte en buss förom en timme eller något. Så jag och Amanda drog ner till Kvantum för att kolla busstiderna där. Då va det så att det va en halvtimmes väntetid, så vi drog in på kvantum ett tag. Haha, och det enda vi gjorde va att komma på sjukt dåliga låtar om toapapper som vi nämligen satt på/vid. Hihi, Amanda och Maddi humor ni vet... Jaja, sen så kom bussen och så kom jag hem tillslut. Nu har jag precis duschat, och sitter nu här. Lyssnar på musik och Bloggar lite ♥. Men ska sluta nu tror jag, ska få något i magen (a)

Kommentarer
Postat av: Mc

jag kom just på hur mkt jag saknar eran humor! (L)

2010-01-16 @ 16:51:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0