Duktiga jag! (y)

Haha, asså jag fattar verkligen inte hur jag lyckas?
Idag så tappade jag nämligen min mobil i toan, HAHA! Okej, lika kul va det inte att ta upp den dirr, men men :D
Hemma hos Elin och Amanda blåste jag med en hårtork i några minuter på allt innehåll i mobilen och på den. Det är faktiskt ett ganska bra tips om din mobil råkar ut för en vatten olycka, så testa det! (y)
Sen efter några timmar, kanske 3 eller 2 så funkade den som den skulle, så den är hel nu igen, tack för det! :o
Haha, måste bara säga alla andra "mobil-olyckor" jag vart med om också.
- Min första mobil blev snodd på Funcity. Efter det så hade jag 2 lånemobiler i olika tider då såklart.
- Efter lånemobilerna så hade jag en annan ny som jag lyckades tappa i badkaret när jag badade. Efter den olyckan så hade jag nog mammas gamla mobil.
- Efter den lånemobilen så hade jag min otroligt saknade bruna sony ericsson som blev snodd på solariumet. Då köpte mamma en lånemobil för 300kr.
- Den lånemobilen tappade jag i juicen, men fick ändå klara mig på den tills jag fick den jag har nu.
- Den jag har nu har jag då tappat i toan, men funkar som vanligt igen!

Haha, asså hör ni hur det låter eller? Då kommer denna frågan in liksom..
"Kan Maddi verkligen hantera sina mobiler?" Haha, Nej inte direkt (a).
Jaja , över till nästa sak.
Idag har jag bara vart hemma och pluggat, ah tills jag stack till Elin och Amanda för att hjälpa Elin med våran SO läxa som är tills imorgon. Sen satt vi bara vid datorn och chilla lite :)
Efter det så drog jag hem vid typ kvart/tjugo över tio.
När jag kom hem så åt jag lite, och nu sitter jag här. hehe :)
Ska dra nu,


Kommentarer
Postat av: Anonym

hur får du hela din bakgrund svart?

asså där med texten & allting

tacksam för svar! :D

2010-01-27 @ 19:38:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0