Elin♥

Jag lovade Elin ett inlägg där jag skulle skriva att hon va bäst. Men jag har inget att göra, så varför inte lägga tid på att skriva några rader om hur mkt vi har gjort tillsammans?
Okey.
Elin, Det var en vanlig dag på Almers skola och det var första dagen som du och Amanda började där. Vi lärde känna varandra lite smått bättre varje dag som gick, och tillslut i 1:an blev vi nog bästa vänner. Sen dess så har åren gått ett efter ett, och varje år så har vi bara haft roligare och roligare. Vi har självklart gjort massa saker, och i stortsätt allt tillsammans. Första gången vi gick på stan, bio, skoldisco, när vi började älska danny, haha, och massa mer. Vi har gått i ridning, går i fotboll och i streetdance tillsammans, och det är så mycket roligare att gå med dig Elin. Måste säga också att du är den som jag verkligen kan prata med allt om. Jag behöver inte skämmas, göra mig till eller någonting. Du förstår liksom vad som alltid måste göras, vad som är det bästa. Vi stöttar liksom varandra vad det än handlar om. Vi har hållt ihop i hela 8 år, och jag vet att det kommer att komma mycket fler! Jag älskar dig Elin Anna Louise Johansson, du är som en syster jag aldrig fick.♥
Självklart så är du Amanda exakt lika älskad på alla sätt och det vet du gumman.♥
Kyssar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0