Hmm ??

Nepp, det här går inte. Antingen så har jag kvar bloggen och skriver så ofta jag kan, eller så tar jag bort den helt.
De två alternativen har jag att välja mellan. Men nu är det ju såhär att om jag ska ha kvar bloggen så kommer jag ändå inte skriva i den så ofta, vilket jag inte gör nu heller eftersom jag helt enkelt inte orkar så mycket längre, eller så har jag verkligen inget att skriva om. Och om jag tar bort den är det bara skönt för mig, för då slipper jag ju liksom skriva i den och så, men sakna det, det kommer jag ju göra..  
Haha, men nu får ni säga vad ni tycker.
Ska jag ha kvar den eller inte? o.O ...


Dåså, över till nästa grej.
Imorgon så ska jag upp mycket tidigt! Ska nämligen till Elin och Amanda och sen ner till tågstationen och Köpa tågbiljetter till götet! Ska nämligen tillbringa min dag i göteborg med Elin, Amanda och Linn. Sjukt kul kommer det ju såklart att bli! =)
Ska ta och kolla lite på Gothia cup också, som också kommer bli kul såklart. :)
Sen ska vi väll dra hem med tåget vid 8 tiden kanske ? hmm, får se.


Jaja, ni får ha det så bra alla söta nu då, ska gå och sova snart.. Hihi.
Pusspuss //


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0