Puss

Nu är det såhär att Maddi älskar sin vovve och vovven ser lite kul ut på bilden, okey? =]

Tihi.
Idag så vart det stan med Amanda, Timmis och Linn, va där i olika tider med dessa sötnosar ♥
Träffade koffe också, som jag och linn drog hem med från stan typ. Lite kul där på vägen hem, haha.
Hela dagen har vart grymt kul för mig iallafall måste jag ju säga.  =)
Sitter och lyssnar på musik just nu, har inte så mycket annat för mig. Kanske ska sova snart? Får se..
Juste, det är ju kyrkan i morgon som gäller egentligen, men jag orkar verkligen inte! Så grymt tråkigt asså, shit jag ångrar faktiskt lite att jag valde att konfa mig. Det enda jag bryr mig om är liksom lägret och presenterna, haha :)
Men jag ska nog pyselysa nu♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0