SPB?

SömnProblemsBarnet
Asså jag hatar att jag inte kan sova om nätterna. Nu är klockan t.ex tio över 5 och jag har inte somnat än!
Det är ju sjukt? Plus att jag känner mig inte ens lite trött heller! Guuud va jobbigt detta är, allvarligt.
Jag vill liksom kunna sova på nätterna och orka upp morgondagen också, men det kan jag ju inte. Fast iochförsig så klarar jag väll dagarna hyfsat bra gämnfört med nätterna. Hehe, det är ju inte specielt kul att sitta vaken såhär om nätterna/morgonarna heller direkt. Men har man typ sömnproblem så har man väl..♥
Juste, hihi, har fixat bloggen lite nu, lite bättre än innan tycker jag faktiskt. (y)
Glöm inte Frågestunden i mitt förra inlägg nu! Vill ha massa frågor!! (= 

Ska nog stänga av datorn och Försöka sova lite så att jag orkar med morgondagen litegrann iallafall!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0