Stoppa, och tryck aldrig på play igen.

Kom hem för en stund sen, har vart hos Elin och Amanda hela dagen. Kul har vi haft! Haha =)
Det sista vi gjorde va att vi kollade på Andra Avenyn. Shit vad jag vill se nästa avsnitt nu alltså! Såg ni hur det slutade eller? Om ni inte gjorde det, eller missade det så tycker jag att ni ska klicka er in på svt.se och kolla på det senaste avsnittet. Haha, låter jag kanske lite desperat? x3
Haha, whatever.
Påtal om en annan sak..
Gud vad jag är trött på alla problem och shit som händer nu. Kan inte allt bara vara som det ska va?
Tydligen inte...
Maha, imorgon så blir det att skaffa gymkort med Elin och kanske Amanda tror jag väll? :)
VI SKA BLI BIFFARNA YAO!
Men nu ska jag gå och sova eftersom jag fortfarande lider av sömnproblem..


Kommentarer
Postat av: linn :)

LIV BLEV VÅLDTAGEN!!!!!!!!!

2010-01-21 @ 06:46:07
URL: http://liynn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0