trying to smile

Dagen:
Vakna
Kyrkan
Hem
Gymmet
Hem
Äta
och nu datan. Har grymt ont i huvet så jag ska snart vila lite. Men innan det så ska jag svara på några frågor som jag tog utav Estelles blogg : lundqqvist.blogg.se

50 frågor
1. Hur mycket pengar har du på din mobil? - mktmktmkt :d
2. Har du fått en kyss den närmsta veckan? - nope.
3. Vem tillbringade du minst två timmar med idag? - Elin, Linn
4. Hur lång är du? - 1,68 ?
5. Vilken är den senaste filmen du har sett? - Ebba och didrik :o
6. Hur löd ditt senaste sms? - Hej vad görs <3
7. Föredrar du att ringa eller skicka sms? - beror på vad det handlar om.
8. Är dina föräldrar gifta eller skilda? - gifta
9. När såg du senast din mamma? -  för inte så längesen
10. Icke godkänt i något ämne? - nepp
11. Mvg i något? - nepp
12. När vaknade du idag? - typ 10.
13. Vilken är din favoritplats? - sängen.
14. Vilken plats föredrar du minst? - Skolan :)
15. Vart befinner du dig om tio år? - jag vet inte :o
16. Hur stor är din säng? - tillräkligt
17. Vad sover du i? - trosor och t-shirt
18. Hur många kuddar har du i sängen? - 2
19. Vart bor/har du bott? - Stockholm (huddinge), varberg (breared x4 typ, håsten, stan) Veddige.
20. Tycker du om kinamat? - Yess
21. Tycker du om kaffe? - Jadå
22. Vad dricker du helst till frukost? - Apelsin juice!
23. Kan du spela poker? - nepp, bara klädpoker!
24. Känner du någon med samma födelsedatum som dig? - nope
25. Vill du ha barn? - klart! :)
26. Kan du några andra språk än svenska? - inte flytande dirr.
27. Har du någonsin åkt ambulans? - nope :)
28. Föredrar du havet eller en bassäng? - Havet, fast utomlands.
29. Vad spenderar du helst pengar på? - vet inte :)
30. Äger du dyrbara smycken? - nepp ;p
31. Kan du rulla med tungan? - japp!
32. Vem är den roligaste människan du känner? - massa ! 
33. Vad har du för ringsignal? - vet inte
34. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? - jag vet inte xd
35. Vad har du närmast dig just nu som är rött? - har typ bara röda saker i mitt rum, men en kudde.
36. Kan du byta olja på bilen? - haha, nej :o
37. Vilken var den senaste boken du läste? - skolbok.
38. Dansar du i bilen? - klart, vem gör inte? :)
39. När var du i kyrkan senast? - idag :(
40. Hur många hål i öronen har du? - 3
41. Har du någon piercing? - yepp, öronen och naveln :)
42. Har du någon tatuering? - nej, men vill ha!
43. Har du provat droger? - nepp?
44. Känner du någon som bor i ett annat land? - min farfar.
45. Gillar du din mobil? - Fuckno!
46. Vad är ditt mobilnummer? - det är 10 st siffror :)
47. Vad ska du göra ikväll? - bara vila typ.
48. Har du några syskon? - japp, 3 st.
49. Hur mår du just nu? - trött, men annars så mår jag la bra.
50. Saknar du någon just nu? - yepp.

Kyssar /


Kommentarer
Postat av: linn andersson

älskar dej med! (L)

2010-01-27 @ 06:40:47
URL: http://liynn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0