jag blir så JÄVLA trött på denna människan?!

Seriöst checka! (kommentar på wynauts blogg)

För er som inte ser :
Postat av: En som inte gillar när folk härmar ;)
Sååååå söta :)
Jag vet att du har träffat en som heter maddi för att hon har skrivit de på sin blogg men asså nu när hon har träffat dej försöker hon härma mig totalt !
Hon säger att de är hennes egen stil och att hon har hittat på den själv men asså hon HÄRMAR DEJ TOOOTALT!
Kolla själv, du kke vill att hon ska se ut som dej men jag bryr mig inte, Hon borde skämmas, hon sitter o säger att hon vill ha sin egen stil lixom.
Kolla detta inlägget:http://myownwayy.blogg.se/2010/july/hemma-fran-gotet.html#comment

Jag blir så äckligt trött på denna människan så jag vet inte vad jag ska göra snart..
Jag har ALDRIG i min blogg nämn att det är jag som har kommit på den stilen? Jag har aldrig sagt att det är MIN EGNA stil? Och jag HÄRMAR fan inte wynaut? Jag kan naturligtvis erkänn att jag får insperation av henne, det har hon själv sagt till mig på inlägget under. Men jag har INGET klädesplagg som är likadant? Jag har INTE sidecut? Inte hennes musiksmak, killsmak (säger inte att ivan är ful på något sätt för det är han inte) eller något annat?
Vadå borde skämmas? För att jag är mig själv eller vadå? Och som sagt. Jag har ALDRIG nämn i bloggen att det är MIN EGEN stil..
Shit säger jag bara!


Kommentarer
Postat av: Sofia

Jag håller med denna som har skrivit detta, du är sååå wannabe -.-

2010-07-28 @ 22:13:36
Postat av: Millan

Håller också mee :(

2010-07-29 @ 11:56:33
Postat av: Low

haha jag håller med dig, och dessutom, vem är hon/han som tar på sig uppdraget att informera sanna om du härmar henne lr inte.

jag ska göra ungefär sånna dreads som du har fast lite längre om en vecka. Så det var kul att se någon som också är blond som har dreads! (:

Och btw, slösa inte ens tid på folk som inte förstår skillnaden mellan att ha en insperationskälla och att härma.

2010-08-01 @ 23:03:02
URL: http://lowzz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0