My heroine

Sitter och knarkar i mig hubba bubba nu och lyssnar på musik.

Härlig låt!
Ska snart fixa mig lite, har precis tagit mig en dusch.
Sen drar jag mig väll till Elin och Amanda. Får se vad resten av kvällen bjuder på!
Btw,
Elin, Linn, Ida, Lina, Amanda, Lovisa och Amanda drar till Gothia imorgon.
Vet inte riktigt hur länge de blir kvar där, men 4-5 dagar kanske? 
Kommer sakna er naturligtvis. Men nu får ni se till att vinna ett par matcher iallafall.
Good luck babes! 
Medan de andra är i Gothia, så får jag och Johanna hitta på något riktigt nayz! :D
På Onsdag morgon far vi iallafall upp till götet med Lisa och kanske Emelie för att göra mina efterlängtade dreads!
Säger det nu till er alla som läser...
Jag skiter faktiskt i om det inte kommer passa in på mig. Jag gör det för att jag tycker det är så jäävla snyggt.
So no comments, key? :)
Ciiiaao!


Kommentarer
Postat av: linn andersson

vem emelie? :)

2010-07-18 @ 18:54:37
URL: http://liynn.blogg.se/
Postat av: linn andersson

svar, ska hon med? :)

2010-07-18 @ 19:30:26
URL: http://liynn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0