såååå busted!


För er som inte ser vad det står så kommer en översättning här :
'' GÅ OCH DÖ!
fan lägg ner, du är en töntig fjantig tjej som tror att du är ngt.
Jag menar, Titta på dig själv ? Försöker få svenkska folket att tro att du har kommit på denna "stilen" Assåå guuud tjejen? Bara för att man skaffar dreads o hängiga tröjjor så tror du att man blir kändis?
NEEJ, LÄGG NER DU MÅSTE INTE VARA WANNABE SANNA!?
Lixom, poff sa de så har du ändrat din stil och ditt sätt att vara totalt ?!
WTF MADDI?
DU ÄR INGEN PRINSESSA;) ''

Jag säger bara en sak till denna personen.
Jag vet hur man spårar upp IPnr, och jag har hittat dig.
Jag vet vem du är.
Jag vet vart du bor.

Men INGET jag behöver nämna i bloggen.
Sååå moget säger jag bara :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Men whoooooaa, tycker du hon är så wannabe mig så är det väl JAG som ska säga ifrån? alltså tjejen, jag diggar att du diggar mig typ hahhaha, så jag bryrmig faktiskt inte om du får inspiration av ''min stil'' eller ngåot sånt, du kopierar iaf inte! jag blir bara glad av folk som ser upp till mig :) btw var har duköpt dina smycken till dreads, i ngn butik? jag hittar bara på internet -.- puuuuusssss

2010-07-25 @ 22:01:42
Postat av: wynaut

kommentaren ovan va från mih/sanna wynaut

2010-07-25 @ 22:02:10
URL: http://wynaut.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0