Svar på den lilla frågestunden.

NAMN: seg
heh
Svar: haha, axel då!
NAMN: Johanna
Hur känns det nu när du har gjort dina dreads? Är det jobbigt att sköta än?
Svar: Jag tycker inte alls det är jobbigt, inte så jobbigt jag hade föreställt mig iaf!:)
 
NAMN: Erica ♥
vrf tog du bort piercing vid munen?
Vad e brukar du lyssna på för musik?
Svar: Jag fick ganska ont i munnen där piercingen satt, så jag tog ut den för att de skulle läka, men när jag skulle sätta in den igen så hade hålet täckts igen.
Jag lyssnar på olika sortes musik, kan lägga in några låtar som jag tycker är helt okej i nästa inlägg!
NAMN: deniiise :)
Du är så sjukt söt! :O
Vem har gjort din header? I vilket program? :)
Svar: tack så mkt! :)
Det är jag själv som har gjort den på www.picnik.com
NAMN: Sandra
ångrar du alls att du gjorde dreadsen? :)<3
Svar: nej det gör jag inte, men jag hatar min feta utväxt och ångra att jag inte färgade den innan jag gjorde dreadsen ..

NAMN: Erica ♥
hur många besökare har du?
Svar: Inte så många, runt 70-100 :)
NAMN: misssta
heeeeeeeej , hörde att du träffade sANNA , HOLMBERG , aka wynaut . stämmer det eller ? , höhö . 'r det där i från du fått din stil ,?
Svar: Ja det stämmer att jag har träffat henne.
Men att jag har fått min stil ifrån henne är inte lika rätt. Jag kan erkänna att jag får inspiration av henne, men jag försöker inte härma henne med hennes kläder, har ju inte ett klädesplagg som är likadant.
NAMN: Anonym
har du haft sex med din pojkvän du har nu? :)
Svar: No comments biaatch!
 
NAMN: amandabrattström (H)
madde lillaaaaa :)
hur lyckas du vara så söt? :D
Svar: Amanda sötnos, DU är söt! :D
NAMN: Anna
Vem är din absoulut bästa vän?:D
Svar: Jag har många :)


Inte mycket frågor, men nu fick ni svaren :)

Kommentarer
Postat av: linn andersson

jag vet att du älskar mig maddi, för tack vare mig träffade du wynaut! ;d<3

2010-07-30 @ 13:22:48
URL: http://liynn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0