Svar på kommentar

Anonym om Dreads..:
bara wannabe wynaut så nej.


Detta mina kära läsare. Är såååå störande.
Visst jag tycker wynaut har sjukt snygg stil osv, men jag funderar inte på att göra dreads bara för att hon har det?
Shit, jag går efter min egen vilja och hur jag själv vill se ut. Inte efter andra. Jag har velat göra detta nu för att jag konstigt nog har drömt 2 gånger i rad nu att jag haft det, och att jag passat i det. Haha, självklart vet jag ju inte hur det skulle sett ut i verkligheten, men wannabe wynaut är jag då inte.
Jag tänker liksom att man lever bara en gång, och då vill jag ta lite risker och chanser osv. Jag går som sagt inte efter andra, (wynaut nu då som exempel) utan efter mig själv.
Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0