Favoriter.

Glass: strawberry white.
Musik: typ olika.
Färg: olika
Film: titanic
Språk: Norska
Länder: Cypern
Städer: Göteborg, stockholm.
Skolämne: öhm.. vet inte, men typ slöjd+hemkunskap.
Mat: kinamat
Sport: Streetdance!
Såpa: Orkar inte se sånt, så jag vet inte. 
Tv Program: Ghost wispers.
Efterrätt: maräng swish(?) eller va de heter.
Frukt: Vattenmelon, jordgubbar.
Band: Neverstore, ETF, bullet, adept m.m.
Idol: ingen typ.
Blogg: Har ingen favorit, men wynaut och nessas typ.
Artist: fortfarande vet inte
Skådespelare: venne.
Låt: Ashley - escape the fate.
Modell: venne.
Bil: Bubbla! haha.
Klädesplagg: Slitna shorts, pösigt linne.
Affär: Olika.
Kex: kexchoklad? :D
Chips: chilli!
Dricka: Ramlösa typ.
Filmer: Skräckfilmer helt klart!

Och nu saker jag verkligen hatar:

Språk: Danska.
Mat: ärtsoppa
Affär: vet inte.
Artist: många säkert.
Tv Program: Fotbollsmatcher?
Filmer: Barnfilmer.


Kommentarer
Postat av: xFallendogx

JAG BRYR MIG INTE OK?!?!? FUCK MY LIFE IM ON THE DEVILS SIDE EVERYONE HATE US WE HATE U TO. U ARE NOT RIGHT WE ARE THE RIGHT ONES. FUCK MY LIFE

2010-06-29 @ 18:34:51
URL: http://ihatemylifee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0