Info om bloggens framöver...

Nu mina kära läsare så ska jag berätta vad denna bloggen kommer att handla mycket mer om framöver!
Jag kommer skriva rätt mycket om;
- vad som hänt/eller kommer att hända.
- Mer Outfits!
- Lite mer om kläder, vad jag har för smak, inklusive bilder!
- Ska börja ta mycket mer bilder, för jag tycker ändå att bilder är viktigt, annars blir bloggen inte lika intressant och det lockar nog INGA läsare. Så mer bilder ska jag ta, en ny regel jag ska lova mig själv.
Att försöka ta med mig min kamera fulladdad och klar nästan varje dag och med i mycket äventyr!
- kanske ska jag börja fota lite mer? Alltså inte bara på dagarna som jag skrev här ovan, utan liksom fotografera?
Får se hur det blir med det.

Men nu ska jag kolla match. Ni får ha en bra kväll!
Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0